Humanitární aktivity

Publikováno v Uncategorised

 
Institute of International Diplomacy and Foreign Trade - transparentní dodavatel spektra legitimně koordinovaných humanitárních aktivit pro území ČR a ČLR
 
Institute of International Diplomacy and Foreign Trade vyvíjí humanitární aktivity směřující výhradně k nápravě a odstranění následků působení přírodních sil jako jsou pandemie, povodně, sucho, požáry a zemětřesení. Cílenými prostředky pomoci a plně koordinovanými aktivitami s místně příslušnými krizovými centry tak pomáháme zvládat a překonat následky působení přírodních vlivů na lidské životy.
 
Aktivace humanitární pomoci na území ČR a ČLR
Jakákoliv plánovaná humanitární aktivita Institute of International Diplomacy and Foreign Trade je vždy předem transparentně projednána a v rozsahu platné místní legislativy zcela koordinována vedením místně příslušného krizového centra. Cílem všech konaných humanitárních aktivit je tak poskytnout plnou součinnost v pomoci při řešení a zvládání krizových situací bez nároku na současný nebo jakýkoliv budoucí profit.
 
Druhy disponibilní humanitární pomoci Institute of International Diplomacy and Foreign Trade
1.) Lidské zdroje (administrativa, poradenství, konzultace, terénní pracovníci)
2.) Logistika zásobování (vnitrostátní a mezinárodní doprava, import a export)
3.) Materiální zajištění (potřeby a vybavení neodkladné péče, prostředky hmotné nouze)
4.) Finanční pomoc (vlastní zdroje a veřejné sbírky)

Zpravodajský deník

Publikováno v Uncategorised

 
Institute of International Diplomacy and Foreign Trade - váš zpravodajský průvodce kulturním, společenským a obchodním životem v ČR a ČLR
 
Institute of International Diplomacy and Foreign Trade přináší zcela nový formát zpravodajského kanálu, jehož cílem a současně obsahovou náplní je rozvoj a prohloubení vzájemné obchodní spolupráce a přiblížení rozmanitosti národních zvyků a bohatosti kulturních tradic. Zpravodajský deník je publikovaný ve třech jazykových mutacích formou příspěvků redaktorů a taktéž přispěvatelů z řad cestovatelů a příznivců kultury.
 
Členění kategorií zpravodajského deníku
1.) Business a ekonomika (průmysl, pěstitelství, obchod, veletrhy, export-import, ...)
2.) Cestování a kultura (památky, rezervace, tradice, umění, atrakce, ...)
3.) Lifestyle a zdraví (vzdělávání, kulinářství, zahrada, hobby, regenerace, ...)
4.) Rozhovory a reportáže (osobnosti, obchodníci, výrobci, umělci, řemeslníci, ...)
5.) Věda a technika (technologie, inovace, objevy, úspěchy, prvenství, ...)
 
Výzva autorům
Institute of International Diplomacy and Foreign Trade přijímá k publikování do jednotlivých rubrik Zpravodajského deníku výhradně autorské příspěvky a fotografie. Každý autor plně zodpovídá za normativní dodržování autorského zákona. Zasláním příspěvku a fotografie uděluje autor souhlas s jeho bezplatným zveřejněním. K publikování přijímáme příspěvky ve formátu PDF nebo DOC o rozsahu 1-2 normostrany (1800 - 3600 znaků) doplněné maximálně dvěmi fotografiemi do velikosti každé 1MB. Příspěvky přijímáme v jazyce čeština, čínština, angličtina. V případě vzniku jakéhokoliv podezření na ohrožení zdraví, narušení bezpečnosti, střet zájmů nebo jiné protizákonné jednání či chování, má redakce právo příspěvek a fotografii nezveřejnit.
 
Požadované doplňující informace nutné k publikování příspěvku a fotografií:
1.) Autor příspěvku a fotografií (jméno a příjmení nebo pseudonym)
2.) Kategorie zařazení příspěvku (1. Business a ekonomika, 2. Cestování a kultura, 3. Lifestyle a zdraví, 4. Rozhovory a reportáže, 5. Věda a technika)
 
Vaše dotazy, příspěvky a podněty zasílejte na adresu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Domů

Publikováno v Uncategorised

 
Institute of International Diplomacy and Foreign Trade - mezinárodní garant a nositel know-how legitimní národní a zahraniční obchodní expanze
 
Institute of International Diplomacy and Foreign Trade je zcela nestranná a nezávislá certifikační autorita přinášející transparentní informace do vzájemných, kulturně odlišných mezinárodních vztahů a bilaterálních obchodních dohod. Neutrálním přístupem a zákonnou normativou buduje oboustrannou důvěru v know-how certifikovaných nevládních organizací a korporací, obchodních a výrobních společností, státních organizací a institucí, a to jak na evropském tak na asijském kontinentu.
 
Význam obchodní certifikace pro držitele mezinárodního statusu "Certifikovaný obchodní partner pro území regionu Evropská unie a Čínská lidová republika"
1.) Posílení portfoliové důvěryhodnosti a obchodní korektnosti subjektu
2.) Zvýšení mezinárodní prestiže a know-how obchodní značky subjektu
3.) Expanze obchodních aktivit subjektu na evropský a asijský kontinent
4.) Globální propagace obchodní značky a portfolia služeb a produktů
5.) Evidence v mezinárodním on-line rejstříku certifikovaných subjektů
6.) Označení provozovny nebo sídla mezinárodní certifikační známkou
7.) Selekce vhodných obchodních partnerů a eliminace nedorozumění
 
Další profesní a společensky významné aktivity Institute of International Diplomacy and Foreign Trade
  • stavitel bilaterálních mostů stabilních a perspektivních mezinárodních vztahů
  • mediátor krizových situací a asistent pomoci v nouzi občanům ČR a ČLR v zahraničí
  • transparentní dodavatel koordinovaných humanitárních aktivit pro území ČR a ČLR
  • zpravodajský průvodce kulturním, společenským a obchodním životem v ČR a ČLR
  • navigátor kulturními, společenskými a obchodními příležitostmi napříč EU a ČLR
  • kurátor mezinárodní osvěty přírodního a kulturního dědictví, vědeckotechnického rozvoje a životního stylu

Naše identita

 

 IČ: 28599152, DIČ: CZ28599152
Společnost je vedena u Krajského soudu v Ostravě,
oddíl C, vložka 33938
Česká republika

Naši klienti

  • Automobilové nadnárodní koncerny
  • Bezpečnostní a ozbrojené složky
  • Dopravní a spediční společnosti
  • Energetické nadnárodní koncerny
  • Finanční a investiční společnosti
  • Nemocnice a zdravotnická zařízení
  • Nevládní organizace a korporace
  • Obchodní a výrobní společnosti
  • Privátní a rodinný sektor klientů
  • Státní organizace a instituce
  • Tisková média a TV společnosti
  • Univerzitní a vzdělávací instituce